[ხელისუფლება] მოქალაქეებს როგორ უნაწილებს ამ პასუხისმგებლობას? მოქალქეებს, ვისაც ესმით, რომ ასეთ დროს თავშეკავება შენი ინტერესი კი არ არის მხოლოდ, ყველას ინტერესია – ეს არ ის ჰო განმასხვავებელი პანდემიის და ასეთი უბედურებების? ნორმალურ ვითარებაში ხო ჩვენი თავისუფლება მთავრდება იქ, სადაც სხვისი იწყება და მათ შორის გადაადგილებაც არის. მაგრამ, პანდემიისას როდესაც შენ შეიძლება მატარებელი იყო და სხვას გადადო ან შენ დაგემართოს და ტვირთად იქცე, აქ ხომ ეს ზღვარი სხვაგან გადის უკვე. ვინც შეგნებული მოქალაქეა, გასაგებია, რომ შეგნებულად იქცევა.
თუ ეს შეზღუდვები არის რაციონალურად, მთავრობა გვეუბნება, რომ აუცილებელია ეს შეზღუდვები შეკრებაზე და არის ამის საფუძველი, საერთოდ შეკრებებზე. ამავე დროს, იძახის, რომ იქ სადაც ადამიანები არ ემორჩილებიან კანონს, თუნდაც მათი მრწამსის გამო, მნიშვნელობა არ აქვს რის გამო, პოლიტიკურ მრწამსი იქნება თუ რელიგიური – არ ვემორჩილები, იქ მე არაფერს არ ვიზამო და რაღაც სადღეგრძელოებს იძახის. ჯერ ერთი, მან უნდა იცოდეს, რომ საქართვლეოში ყველაზე დიდი რელიგიური ჯგუფი დიდი უპირატესობით არის ქრისტიანული მართლმადიდებლური ეკლესია და მათი მიმდევრები, მაგრამ საქართველო არ არის მართლმადიდებლური სახელმწიფო, ის არის სამოქალაქო სახელმწიფო. რელიგიური სახელმწიფო არის ირანი და ჩვენ ირანი არ ვართ და არ ვიქნებით.
”
14 აპრილს ევროპული საქართველოს ერთერთმა ლიდერმა გიგა ბოკერიამ ტვ პირველის ეთერში ჟურნალისტის კითხვაზე, პრმიერმინისტრის განცხადება ფრთხილი პოზიცია ხომ არ იყო როდესაც მან განაცხადა, რომ გონიერ მოქალაქეს ეკლესიისთვის არ უნდა დაეკისრებინა პასუხისმგებლობა და არ დალოდებოდა ეკლესიის მოწოდებას, რომ ტაძარში არ მივიდეს. “რატომ ჩვენ ვაჟკაცობა არ უნდა გვეყოს, ჩვენი გადაწყვეტილების უნარი არ გვაქვს? არ გვაქვს იმის უნარი, რომ ავიღოთ პასუხისმგებლობა როგორც ეკლესიაზე, ისე სახელმწიფოზე?” – განაცხადა გახარიამ. შეგახსენებთ, რომ საგანგებო მდგომარეობის მიუხედავად, საპატრიარქო საქართველოს კანონს არ ემორჩილება და პასუხს არც ხელისუფლება სთხოვს.